خانما موز خوبه بخورم؟

۱۳ پاسخ

اره بخور من روزی سه چهار تا میخورم😁

موز خیلی خوبه ولی من اگه هرروز بخورم یبوست میشم هفته ای دو سه تا میخورم بیشتر با شیر که یبوست نشم

اگر قندت اوکیه اره بخور

من روز یکی با یک لیوان شیر و ده تا بادام خام درختی مخلوط میکنم میخورم

بله پتاسیم داره عالیه .

من روزی دوتا

پس خوبه من بخورم چون گفتن عفونت ادرار میگیرین منم ترسیدم

عالیه روزی یکی

برای وزنش و بچت خوشکل میشه

منکه موز و توت فرنگی یخ زده قاطی،میکنم میخورممم به به

من روزی یدونه میخورم

برا چی خوبه برا وزنش

آره موز بخور برای بچت خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان Savash مامان Savash ۶ ماهگی
مامان ŇĮĹÃ مامان ŇĮĹÃ ۵ ماهگی
مامان ŇĮĹÃ مامان ŇĮĹÃ ۵ ماهگی
مامان .... مامان .... هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تربچه مامان تربچه ۴ ماهگی
مامان ŇĮĹÃ مامان ŇĮĹÃ ۵ ماهگی
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری