سلام خانما نارنگی خوبه بخورم؟

۷ پاسخ

اره همه چی بخور🤣

نه نخوری چه معنی میده شهر ما هنوز نیومده😅😅بخور نوش جونت چه ضرری

ترش نباشه ...

والا من سنگ هم بتونم میخورم به هیچی هم توجه نمیکنم خانم میگه انار نخور۳ماه اول بارداری مگه ضرر امارچیه من ویارم اناربود توتابستون پیدا کردم تا خداجون دادخوردم

بخور...

ن نخور ضرر داره نارنگی

اره بخور

سوال های مرتبط