۸ پاسخ

من سر بچه قبلیم زیاد میخوردم بعد دکتر بهم گفت کم‌خونی میاره زیادش

میگن باعث میشه دهانه ی رحم‌شل بشه و زودتر از موعد باز بشه.

زیاده روی نکنید بهتره.

نه نه

مگه بده🙄🙄🙄🙄🙄

ن بابا میوه کلا خوبه من ک خیلی نارنگی هوس میکنم اتّفاقا ویتامین سی داره خوبه واست

منم زیاد میخورم سوال منم هست

من روزی ده تا میخورم 🤣 ن بابا چ ضرری

چه ضرری دقیقا ؟!

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ارسام🩷🩵 مامان ارسام🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان تربچه مامان تربچه ۵ ماهگی
مامان آروین مامان آروین ۵ ماهگی