۴ پاسخ

سنتی خیلی خوبه
من سنتی ختنه کردم خیلی راحت بود

من به روش سنتی خنته کردم عالی بود نه درد و نه خونریزی داشت

لیزر خیلی بهتره

حلقه بنظرم بهترين روشه حالا يه سريا سر ٥ روز حلقشون ميوفته يه سريا مثل پسر من ١٠ روز طول ميكشه ولي خونريزي و اينا نداره

سوال های مرتبط

مامان عشقای مامان مامان عشقای مامان ۱۶ ماهگی
مامان سام مامان سام ۱۶ ماهگی
مامان آریا🩵 مامان آریا🩵 ۹ ماهگی