مامانا دسر چی میشه خورد قند بالا نره؟

۲ پاسخ

ژله خوبه

من اهل دسر نیستم کلا از اول ولی یه کوچولو طالبی با چند حبه یخ میکس میکنم خیلی خوبه توگرمای الان، بعدش هم لگد بارون میشم 😅

سوال های مرتبط

مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مهراد🫀 مامان مهراد🫀 ۹ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۳ ماهگی