چایی از کی مجازه 🫢

۸ پاسخ

هیچ وقت
بچه من 3 سالشه تازه نصف استکان میدم اونم همش ابه

حالا چرا چایی

پسز منم عاشق چایی.اما نمیدم

من ۶ صبح چشم باز کردم پدر و پسر دارن چای میخورن

هیچوقت، نده بهش این همه چیز تو دنیا اونارو بده

کم خونی میاره

اگر مامانبزرگ بابابزرگا بزارن از 2سالگی به بعد😐

من دخترم اصلا علاقه نداره

سوال های مرتبط

مامان پسر مامانش مامان پسر مامانش ۱ سالگی
مامان لنا مامان لنا ۱۲ ماهگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا ۱۷ ماهگی
مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان مامان دلوین مامان مامان دلوین ۱۰ ماهگی
مامان هستی مامان هستی ۸ ماهگی
مامان Konjed مامان Konjed ۷ ماهگی
مامان دلارام👧🏻 مامان دلارام👧🏻 ۸ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۹ ماهگی