این مولتی ویتامین چه‌طوری؟

تصویر
۴ پاسخ

من اینو میدم دکتر گفت خیلی خوبه

مولتی خوبی زینک داره و آهن من از ۴ ماهگی میدم به دخترم

این آهن هستش من از 4ماهگی به تجویز دکتر میدم به دخترم

برای کی؟ بچه ۵ ماهه؟

سوال های مرتبط

مامان 🎀 ℒ𝒾𝒶𝓃𝒶🎀 مامان 🎀 ℒ𝒾𝒶𝓃𝒶🎀 ۱۱ ماهگی
مامان نی نی خوشگله🩷 مامان نی نی خوشگله🩷 ۹ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۰ ماهگی
مامان ایلیا👶🏻🫀 مامان ایلیا👶🏻🫀 ۹ ماهگی
مامان حسام👑🧿 مامان حسام👑🧿 ۱۰ ماهگی
مامان انیل مامان انیل ۹ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان آنیا🫀 مامان آنیا🫀 ۱ سالگی
مامان مهیار🩵 مامان مهیار🩵 ۸ ماهگی