۹ پاسخ

من ۳۹ ام با شیاف گل مغربی و دهانه رحم یک سانت درد اصلااااااا ندارم😂

بجای ط من درد میگیره

سلام مامانا سزارین چند هفته برمیدارن

تا 40 وقت دارس

تا ۴۱هفته جلو داری

دلم میخاد بیاد بچلونمش 😍😍

انشالله ولی کم صبر شدم تازگی ها

خیلی زوووده تا ۴۰ هفتت نشه نباید بگی چرا دردم نگرفت🫠ایشالله بسلامتی میگذره و بچتو بغل میکنی

من ۳۸ هفته ۶ روزم هنوز درد ندارم

سوال های مرتبط

مامان دریا مامان دریا ۱۰ ماهگی
مامان مامان دوتا فندق😍 مامان مامان دوتا فندق😍 ۱۳ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان مامان کوچولوو مامان مامان کوچولوو ۲ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۲ ماهگی