۷ پاسخ

منممممم من اصلا نمیدونم چرا دردم نمی‌گیره اینقددرد کاذب دارم

من عزیزم بارداری اولم بود بدون درد رفتم بستری شدم

من برای اینکه سر اولی دهانه رحمم باز بشه و دردم بگیره کلی پیاده روی کردم پله بالا پایین کردم و رابطه هم داشتم تا اینکه دردم گرفت
میگن اسکات زدن و دوش اب گرم رو به داغ هم کمک کننده س

بارداریا باهم فرق میکنه من سر بچه اولم طبیعی میخواستم چهل هفته رو رد کردم و دردم نگرفت اما سر این که سزارین میخواستم سر ۳۵ هفته درد داشتم

هم هفته ایم عزیزم
من که فردا میرم زایشگاه بزورم شده دنیا میارمش 🤣 انشالله بسلامتی

کن دکترم گفته چون زایمان دومته ۳۹ هفته بستریت میکنم با آمپول فشار زایمان کنی

بچه های الان چسبیدن،به زور باید درشون بیاری😅😅

سوال های مرتبط

مامان علی جان🐣🦋 مامان علی جان🐣🦋 ۱۲ ماهگی
مامان دریا مامان دریا ۱۰ ماهگی
مامان مامان دوتا فندق😍 مامان مامان دوتا فندق😍 ۱۳ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان مامان کوچولوو مامان مامان کوچولوو ۲ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۲ ماهگی