خانما یه سوال اول ساک بستین یا اول سیسمونی چندین

۷ پاسخ

عزیزم منم مثل شما خونمون تک خوابه اگر امکانش هست اتاقو چیدی بزار منم ایده بگیرم

الان زوده برا ساک شروع کن اتاقو بچین که یه فکر از سرت کم بشه ساک جمع کردن باشه برا ۳۵هفته

اول سیسمونی چیدم ساک هم فعلا نبستم😅

سیسمونی رو تا هعته ۳۲ چیدم
ساک رو هفته ۳۶بستم

اول سیسمونی چیدم هفته دیگه میخوام ساک جمع کنم

از هفته ۳۰ ساک و بستم الان ۸ هفتس که من به کیف نگاه میکنم کیفم به من😂

سیسمونی رو بچین عزیزم بعد به امید خدا تو ماه نهم ساک جمع میکنیم

سوال های مرتبط

مامان عمر و فندق مامان عمر و فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رادین و دلانا مامان رادین و دلانا هفته چهلم بارداری