ازگیل خوبه یا بد بخورم

۴ پاسخ

من خوردم تو بارداري مشكلي نداشتم

وای چند تا دونه خوردم

نخورین بچه هاااااا من هفت هشت تا خوردم انشاالله سر دشمنمم نیاد استقراغ شدید معده درد وحشتناک وای مردم اخرم رفتم بیمارستان گفت برا ازگیل بوده

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان موش موشی مامان موش موشی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامانم مامان مامانم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان رادین و تو دلی مامان رادین و تو دلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان اهورا مامان اهورا ۱۰ ماهگی
مامان ‹‹ ‍هیراد💙›› مامان ‹‹ ‍هیراد💙›› ۲ ماهگی
مامان گیلاس😌 مامان گیلاس😌 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 💙 دوقلوها💙 مامان 💙 دوقلوها💙 ۱۰ ماهگی
مامان همتا🩷هانا مامان همتا🩷هانا ۵ ماهگی
مامان آيهان مامان آيهان ۴ ماهگی
مامان کورپه مامان کورپه هفته سی‌وسوم بارداری