خانما از انومالی میام.ج.ابش چطوره

تصویر
۹ پاسخ

خوبه به نظرم مشکلی نداره خداروشکر،ولی به دکترت نشون بده در هر صورت
وزنش خوبه،بینی خوبه تشکیل شده،جفتت قدامیه،ضربان قلبش ۱۵۳،وضعیتش بریچه،آب دور بچه هم زده نرمال

عالی عالی

خوبه خداروشکر جیگر

گلم هزینه آنومالی چقد شد

وزنشو دور شکمش و دور سرش و استخوان رانش اینا خوبه جنین بریج هست شکمش هم یکم توپولیه

بینیش خوبه وزن خوبه بقیش نمیدونم

عزیزم سنوگرافیستت نگف مگه بهت ک خوبه یا ن

این صفحه دومشه

تصویر

نشون دکترت باید بدی

سوال های مرتبط

مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان آلما کوچولو❤️😍 مامان آلما کوچولو❤️😍 ۲ ماهگی
مامان فلورا مامان فلورا ۷ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان هفته سی‌ام بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۴ ماهگی
مامان نیهان💕 مامان نیهان💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وششم بارداری
مامان جان جانان
و تو دلی مامان جان جانان و تو دلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه رنگی✨ مامان جوجه رنگی✨ هفته سی‌وپنجم بارداری