۳ پاسخ

بله گلم

بچه من ۳۷ بود امروز کامل داغ شده بود بردم دکتر گفت سرما خورده و گلوش چرک کرده دارو داد

آره از ۳۷/۵به بعد طب هست

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و رایان مامان فاطمه و رایان ۱۸ ماهگی
مامان نیهان 💕 مامان نیهان 💕 ۱۶ ماهگی
مامان نمکدون 🐣 مامان نمکدون 🐣 ۱۴ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۱ سالگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱ سالگی
مامان لپوووو💖💙💖 مامان لپوووو💖💙💖 ۱۷ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱۶ ماهگی