۱۱ پاسخ

من دکتر بهم گفت دو روز در هفته بخور. گفت ولی ماهی جنوب بخور چون ماهی شمال طبعش سرده و تهوع رو بیشتر می‌کنه.

مشهدی ها تلگرام گروه زدم نمیاین؟
لینک گروه توی تلگرام سرچ کنید
@zan4090
بیا گروهمون راحت تر چت کنی کلی مامان و دوست های جدید اشنا میشی
بیا گروهمون لینک بسته میشه سریع

بقیشون رو چرا نخوریم

من سر همه بارداری هام همه چی خوردم هیچ ضرری هم بهم وارد نشده

فقط عسل و جگر باید تودوماه اول نخوری بقیه چیزا اشکالی نداره

من طبق برنامه غذایی هفته ای دو بار میخوردم برای قلب و مغز جنین خیلی خوبه برای این که سردیت نکنه هم یدونه خرما بخور روی غذات
ماهی هم فقط قزل الا و سالمون میتونی بخوری

اره بخور قزل الا

کم بخور من که دکترم سه ماه اول ممنوعش کرد گفت سرده

بدون جیوه باشه و خیلی خوب پخته شده باشه میتونی بخوری خیلی م خوبه

سالمون و قزل‌الا میتونی بخوری

قزل آلا ...سالمون فقط

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیلا 🫶 لیانا مامان نیلا 🫶 لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان  پسری مامان مامان پسری هفته نوزدهم بارداری
مامان هانا👶🏻 مامان هانا👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دوفندوق🥰 مامان دوفندوق🥰 هفته بیستم بارداری