۶ پاسخ

بنظر من ریسک نکن

منم یه بار چون خیلی هوس کرده بودم خوردم

عزیزم خیلی کم بخور

وای من از اول بارداری تا حالا هلاکشم عجیب غریب دلم میخواد ولی چون میگن خیلی جیوه داره ترسیدم بخورم
به محض اینکه زایمان کنم میشینم یه دل سییییییر سبزی پلو و تن میخورم 😅

بهتره مصرف نکنی

عزیزم تا میتونی غذا های کنسروی و مواد افزودنی دار نخور

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان بلوبری  🫐 مامان بلوبری 🫐 هفته نهم بارداری
مامان گوگولی طلا مامان گوگولی طلا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 هفته سی‌وششم بارداری