بچها پوره سیب چطور درست کنم میدین شما؟؟

۶ پاسخ

من یا رنده ریز میزنم میریزم تو فرنی بپزه ،یا بخار پز می‌کنم له می‌کنم

من بخارپز و له میکنم بعضی وقتاهم بخار پز شده توی پستونک میوه خوریش میریزم

اره عزیزم من آبپز میکنم رنده میکنم با یکم شیر خشک میدم میخوره

بخارپز کن با یکم شیر رقیق کن

من تو اینستا دیدم فعلا درست نکردم
سیب رو بخارپز کرد از صافی رد کرد

من بخار پز میکنم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان مامان مهدیار مامان مامان مهدیار ۷ ماهگی
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۸ ماهگی
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مهرسام💙 مامان مهرسام💙 ۱۵ ماهگی
مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی