برای پوره سیب نصف یسب بسه ؟؟؟
و چطور درست کنم ؟؟

۲ پاسخ

بستگی به خورد بچه داره. برا اولین بار بخوای اره نصفش بسه.
میتونی هم آب‌پز درس کنی هم بخار پس.

یک چهارم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان مامان مهدیار مامان مامان مهدیار ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۸ ماهگی
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان سید ه حلما مامان سید ه حلما ۱ سالگی
مامان مهرسام💙 مامان مهرسام💙 ۱۴ ماهگی
مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی