این آزمایش چیه ؟

تصویر
۵ پاسخ

فکر کنم قند یک ساعته و دوساعته باشه، یعنی بعد از قند ناشتا شما یه محلول قندی که آزمایشگاه بهتون میده میخورین، یک ساعت بعد و سپس دوساعت بعد آزمایش میدین

چکاب کامل

آزمایش شمارش گلبولهای سفید وقرمز خون، قند ناشتا، تیروئید، تست تحمل گلوگز وکشت و آنالیز ادرار

آزمایش شمارش گلبولهای سفید وقرمز خون، قند ناشتا، تیروئید، تست تحمل گلوگز وکشت و آنالیز ادرار

چكاپ كلي هست
قند و خون و ادرارو تيروئيد و اينا

سوال های مرتبط

مامان فرشته مامان فرشته ۹ ماهگی
مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۲ ماهگی