۸ پاسخ

من شنیدم تخم مرغ آب پز، حلیم، گوشت کبابی، مغریجات خیلی خوبه

الکی چیز اضافه نخور بدون تجویز دکتر

پودر لیدی میل بچه در آینده کولیکی میشه و سرخودم نخور

تو تغذیت خوب باشه مطمعن باش وزنش بالا سه کیلویه وقت زایمان

فقط تغذیه خودت خوب باشه اوکیه

سلام خانوما رفتم غربالگری دوم دکتر گفت دور شکم بچت کمه کسی این تجربه رو داشته ؟

خاستی بگو تا عکسشو بفرستم

ببخشید لیدی میل چی هست؟؟

دیروز رفتم سنوی وزنم رو دکترم نشون دادم گفت خوبه وزنش گفتم‌ میشه یه مکمل بدین که بچم تپلی بشه گفت وزنش کم‌نیست ک بدم گفتم‌من میخام تپلی بشه چون دختر اولم ضعیف بود امگا۳ امریکایی داد ۱۰دانه تا یه ماه هفته ای دوبار

سلام خوبی من وزن نی نیم خوبه اما خودم دیروز به دکترم گفتم مکمل برا وزنگیری داد امگا۳ امریکایی ۱۰دونه تا یکماه قیماشم ۱ملیون تاثیر خیلی زیادی روی وزن و هوش جنین داره و این که یه ماه هم لیدی میل کاکاعویی خوردم

حریره بادوم
اجیل
سینه مرغ کبابی
گوشت کاردی روی تور
تخم مرغ

سوال های مرتبط

مامان حامی 👶🏻🩵🫀 مامان حامی 👶🏻🩵🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۹ ماهگی
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان  👶🏻🩵 مامان کیان 👶🏻🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری