سلام مامانا زیتون بخورم!؟

۹ پاسخ

اره چرا نخوری فقط خیلی شور نخور

زيتون عاااااليه. خصوصا براي رفع يبوست. حتما بخور ولي ب اندازه. كلا در بارداري اندازه بايد رعايت شه

سلام عالیه پوست نینیت روشن مشه

اره خیلی خوبه من دکترم گفت با غذا بخور همیشه

اوکی‌مرسی ازتون🌸🥰

اره

اره بخور

خوبه من میخورم

آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان پناه👧🏻 مامان پناه👧🏻 ۹ ماهگی
مامان so.pa مامان so.pa ۴ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۲ ماهگی
مامان کسری وبین راهی مامان کسری وبین راهی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌ونهم بارداری