خوردن سوسیس حتی برای یبارم خیلی مضره؟؟

۱۰ پاسخ

یه پزشکی میگفت هر چیزی به مقدار خیلی کم در حد رفع هوس اشکال نداره

سعی کن سوسیس از جاهای مطمین بگیری ک بدونی توش چی میریزن

نه بخور ...ماهی یبار عب نداره...ولی اگه بتونی خونگی و تهیه کنی میتونی زود ب زود تر بخوری

من در حد دو بارم خوردم 😁😁

نه بابا چضرری من خوردم
هرروز بخوری ضرره وگرنه مثلا ماهی یه بار هیچی نمیشه

در حد هوس ایراد نداره نوش جونت بخور

اینقد حساس نباش فقط زیاده روی نکن

نه دیگه در این حد ولی خیلی کم باید مصرف بشه

بخور نوش

ن عزیزمممم

سوال های مرتبط

مامان دوتاتربچه🫀 مامان دوتاتربچه🫀 ۹ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان انبه مامان انبه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان عشق مامان عشق ۸ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته نوزدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلماه مامان ایلماه ۱ ماهگی
مامان ‹‹ ‍هیراد💙›› مامان ‹‹ ‍هیراد💙›› ۲ ماهگی
مامان معجزه خدا🫀 مامان معجزه خدا🫀 هفته هفدهم بارداری