آنومالی و کی بریم بهتره؟

۹ پاسخ

۱۸ هفته

18هفته و 3روز بهترین تایم انومالی

18هفته من 23ام نوبت دارم

۱۸هفته میتونی بری عزیز

میگن 18هفته بهترین وقته من 17هفته دو روز رفتم

۱۸ هفته و ۲ روز من رفتم

من ۱۷ هفته و ۳ روز رفتم ک در واقع میشد ۱۸ دکترم اینجوری گف

۱۸هفته و ۴روز رفتم
تایم خوب ۱۸ببد هست.البته بمن خود دکتر تایم داد

۱۸هفته

سوال های مرتبط

مامان جان مامان جان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مَهان💗 مامان مَهان💗 ۵ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان آسا خانوم🩷👼🏻 مامان آسا خانوم🩷👼🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دلین 😍 مامان دلین 😍 ۵ ماهگی
مامان رقیه مامان رقیه هفته سی‌ام بارداری
مامان دخملم❤🤭 مامان دخملم❤🤭 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایلی💚 مامان ایلی💚 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان انبه مامان انبه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه الهی🌱😍 مامان معجزه الهی🌱😍 هفته بیستم بارداری