۵ پاسخ

برو بیمارستان چک بشی بهتره

البته منم همیشه درد دارم دکترم مسکن داده

هر دردی تو بارداری باید پیگیری بشه ، برو سونو گرافی یا زایشگاه بیمارستان

منم خفیف دارم یه وقتایی

اگ خفیفه استراحت کن خوب میشی

سوال های مرتبط

مامان دلماه♥️ مامان دلماه♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 💜ارمیا💜 مامان 💜ارمیا💜 ۱ ماهگی
مامان 🩷نی‌نی‌هانا🩷 مامان 🩷نی‌نی‌هانا🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری