۵ پاسخ

واسه من ک اینقدر درد میکنه نمیتونم بلند بشم حتی
جانم انگار میگیره

منم همینم مخصوصا میخام پهلو به پهلو بشم

طبیعیه.. داره لگنت کِش میاد.. من بعضی اوقات گریه میکنم آنقدر که شدیده

منم متاسفانه همینجورم اما میگن طبیعیه

فک کنم‌طبیعیه داره جا باز میکنه

سوال های مرتبط

مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هلن🩷🫶🏻 مامان هلن🩷🫶🏻 ۸ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی
مامان نیهاد مامان نیهاد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ميلان و رز مامان ميلان و رز ۳ ماهگی