خانما ببخشید هفته چند باید رفت غلبالگری

۲ پاسخ

غربالگری دوم آزمایششو از ۱۵ هفته برمیدارن سونوشم ۱۸ الی ۲۰ هفته

۱۸ هفته تا ۲۰ هفته باید بری آنومالی

سوال های مرتبط

مامان مامان آنیا مامان مامان آنیا ۴ ماهگی
مامان دردونه قلبم❤️ مامان دردونه قلبم❤️ ۹ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان جانان خانوم 🩷 مامان جانان خانوم 🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم هفته سی‌ام بارداری
مامان ساتیار و تودلی مامان ساتیار و تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پپلی😁 مامان پپلی😁 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وهشتم بارداری