مامانا ضربان 130 برا نینی خوبه ؟ دکتر گفت اوکیه.

۵ پاسخ

آره اوکی ه خدارو شکر.🫂💞منم ۶هفته رفتم.106بود که ضعیف بود😞 حالام ک ایست قلبی کرد.مثله‌ ۴تا بارداری های دیگم. همه تو این سن سقط شدن

بله عزیزم عالیه من شش هفته رفتم صد و ده بود

آرره عزیزم،از ۱۲۰ تا ۱۷۰ اوکی هست

اره دیگه وقتی دکتر گفته خوبه یعنی خوبه
منم ۷ هفته و ۱ روز رفتم ۱۳۶ بود

ببخشید عزیزم میتونم بپرسم هفته چندم رفتی سونو

سوال های مرتبط

مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته شانزدهم بارداری
مامان پسرم جوجو ممد مامان پسرم جوجو ممد هفته سی‌ویکم بارداری