خانوما تو هفته ۱۸نسکافه میشه خورد؟!

۴ پاسخ

من از اول حاملگیم هر روز خوردم🙈

با یبار خوردن چیزی نمیشه ‌ هر روز بخوری ضرر داره

آره
زیادش خوب نیس

نمیدونم من از همون اول میخوردم

سوال های مرتبط

مامان قَندونَبآت🦢🩵 مامان قَندونَبآت🦢🩵 هفته نوزدهم بارداری
مامان اسرا
🥹✨🥹✨ مامان اسرا 🥹✨🥹✨ ۶ ماهگی
مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۵ ماهگی
مامان فندق کوچولو🌰🐿 مامان فندق کوچولو🌰🐿 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر ۵ ماهگی
مامان قلب مامان مامان قلب مامان ۳ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته سی‌ودوم بارداری