شیر خشک چ مارک خوبه؟

۴ پاسخ

اپتامیل خیلی خوبه ب دخترم هرچی عوض کردیم نساخت آخرش اپتامیل دادیم نفخش کمتر شد کولیک شدید داشت

بستگی به بچه داره نان میگن خیلی خوبه ولی به بچه من فقط ببلاک ساخت

تو بیمارستان ب بچه ها نان میدن

مارک های مختلف هست بستگی به شرایط بچه داره که چی براش بهتره

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسرام🩵😍 مامان پسرام🩵😍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجو🩷🌷 مامان جوجو🩷🌷 هفته بیست‌وششم بارداری