خانما کیا استفراغ نداشتن بچشون دختره

۷ پاسخ

نظر حضرت فاطمه زهرا کردم

گیجم خیلی حس میکنم دختر

منم دلم دختر میخاد

من نداشتم اصلا

میگن باید استفراغ داشته باشید بچت دختر بشه

من سر بارداری اولم بهشت بود
نه تهوع داشتم نه ویار نه هیچ درد خاصی و دختر بود


اما این یکی دهنم سرویس شده همش حالم بد میشه و بالا میارم
هنوز نمیدونم چیه

من نداشتم

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان هفته دوازدهم بارداری
مامان 🤎علی🤎 مامان 🤎علی🤎 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی