۹۴قند ناشتا زیاده ؟

۵ پاسخ

اره لب مرزی

کمی زیاده رژیم قندی بگیر

باید زیر ۹۲ باشه ولی ۹۴ هم بد نیست

من قندم ماما چک میکنه نمیدونم

واس من ۷۲ بود

سوال های مرتبط

مامان لیا مامان لیا ۲ ماهگی
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان ترنم⁦♡⁩ مامان ترنم⁦♡⁩ ۵ ماهگی
مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی
مامان آرسام طلا❤️ مامان آرسام طلا❤️ ۷ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۶ ماهگی
مامان سنجاب کوچولو 💖 مامان سنجاب کوچولو 💖 ۷ ماهگی
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری