۱۰ پاسخ

نه اصلا نخور سقط آوره

نه گلم ویتامین آ داره و خطر سقط دوراز جون .نخوری بهتره

من ده هفته بودم خودم خداروشکر چیزی نشد

در حد یه تیکه کوچیک عب نداره

نخور بزار هفته رفت بالا تر
مثلا من خودم تو ماه نه خوردم

نه اصلا هم خطر سقط هم شکاف کام

کلا نباید استفاده بشه در دوران بارداری

نه اصلا مخصوصا تو هفته های زیر۲۰

تا بتونی استفاده نکنی بهتره من تا حالا نخریدم ولی مادر شوهرم قراره جاری کوچیکمو پا گشا کنن گوسفند قربونی کنن احتمالا بخورم🥺 😂

استفاده نشه بهتر ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هلما مامان هلما هفته سی‌وپنجم بارداری