۶ پاسخ

اره نداریم یه ازمایش داریم ازمایش کلی

اره نداریم

بله ...

من سونو قلب روتو۸هفته که دادم همچی اوکی بوددکتر گفت یه سونو بین۹تا۱۰هفته بایدبدی که دوباره قلبش چک بشه بعدسونو انتی روبده

من دل تو دلم نیس برا دوباره دیدن نی نیم
دردش به تن خستم😍

اره گلم

سوال های مرتبط

مامان نقطه جون مامان نقطه جون هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته پانزدهم بارداری
مامان فنچ کوچولو مامان فنچ کوچولو هفته هجدهم بارداری