خانوما شکم از چن وقت به بعد ترک میخوره؟؟

۹ پاسخ

اصلش از ۸ ماهگی

کرم موستلا خیلی خوبه امیدوارم تا هفته های آخر هم تاثیر گذار باشه

منک ترک نخورد

من با روغن زیتون چرب میکنم ولی پوست شکمم خیلی کش اومده و میخاره 😩

کرم ترک ماستلا هم خوبه

چرب کن از همین الان باروغن زیتون روزی دوبار ترک نخوری یا کمتر بخوری حداقل

من به یه خانومه خندیدم که چقدر شکمش خط داشت گفت هفته های اخر توم اینجوری میشی

برا من از پری روز کنار پهلوم ۳ تا خط بنفش افتاده همشم روغن بادوم میزنم از اول بارداری

بستگی ب پوست خودت داره
من از ۲۶ هفته ترک خورد

سوال های مرتبط

مامان مامانِ خوشمزه مامان مامانِ خوشمزه ۲ ماهگی
مامان آوا 🌸🫶 مامان آوا 🌸🫶 ۱۲ ماهگی
مامان امیرعلی 💙 مامان امیرعلی 💙 ۸ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۴ ماهگی
مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد
مامان گومبولو مامان گومبولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری