۳ پاسخ

متوجه دیابت نمیشی باازمایش مشخص میشه

بعضیا حتی هفته های پایین قند نرمال دارن ولی این ازمایش بالا میش بهتره انجام بدی

خب تو ک نمیدونی تو بارداری قند گرفتی یا ن باید ازمایش بدی ک متوجه بشی

سوال های مرتبط

مامان بنیتا مامان بنیتا ۸ ماهگی
مامان احسان مامان احسان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو💙 مامان کوچولو💙 هفته سی‌ودوم بارداری