مامانا ازمایش قند که مااه ۷ میگیرن واجبه ؟

۶ پاسخ

آره خیلی

بله دیگه

اره مهمه حتما بده

اره مهمه

آره واجبه ، من که اذیت نشدم ، اون محلول رو فقط با آب سرد بخور نه ولرم ، که حالت بد نشه چون خیلی شیرینه

بله واجبه نگران نباش..هررچند من واقعا اذیت شدم ولی بعضیا میگن ما راحت بودیم

سوال های مرتبط

مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس ۷ ماهگی
مامان دیارا💗 مامان دیارا💗 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوروش مامان کوروش ۱۰ ماهگی
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد