فشارم تو ماه دوم ۹ خوبه

۶ پاسخ

اره خوبه ولی هرچ دکترت بگ درسته

من ۸بودم😂😂
تازه شده ۱۰

اره خوبه
من از اول ۹ یا ۱۰ بودم

بله نه خوبه

گلم کلا تو هفته های پایین علائم زیادی داره و خیلیییییی عادیه بخدا
بجز لکه بینی زیاد

فکر کنم پایین باشه

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۵ ماهگی
مامان ❤️ آراد جانم ❤️ مامان ❤️ آراد جانم ❤️ ۷ ماهگی
مامان آرسام🩵 مامان آرسام🩵 هفته بیستم بارداری
مامان مهرشاد مامان مهرشاد هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان شاهزاده کوچولو مامان شاهزاده کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری