علائم رفلاکس چیه؟گریه و بی تابی زیادم هست؟

۲ پاسخ

وقتی بغلش میکنی سرشو به سمت عقب میکشه
سخت آروغ میزنه
واسه آروغ زدن کلی گریه و جیغ داره
آب دهنش زیاده
انگار آدامس میجوه تو دهنش

خس خس سینه
اسیدمعده میادتوگلو
ی سریا بالا نمیارن مث دخترمن
دماغش کیپ میشه

سوال های مرتبط

مامان Nafas🩷
🩷🩷 مامان Nafas🩷 🩷🩷 ۱۶ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان شیرین عسل💛 مامان شیرین عسل💛 ۸ ماهگی
مامان بچم‌🩵دخترم🩷 مامان بچم‌🩵دخترم🩷 ۱۴ ماهگی
مامان المیرا مامان المیرا ۶ ماهگی