عدس رو خیس و اب عوض کردم ططبق معمول برا گرفتن نفخش
بعد ک پختمش بدون هیچ ادویه ای یا نمکی بهش دادم(با قاشق کمی له کردم)
سیب زمینی هم میتونی باش بزاری
من اگه بخام بپزم میریزم توی زودپز با سیب زمینی یک ساعت بپزه ک خوب له بشه یه کوچولو نمک و کره و تامام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.