سلام مامانا تو ماه من دل گوسفندی ضرر داره؟ ی سیخ

۶ پاسخ

من۱۲هفتگی ی سیخ خوردم😁😁

اره عزیزم نخور

کم بخور دو سه تکه اونجور ک شنیدم خوب نیس خب چیزای ظرر رو ی کوچیک بخوری اشکال ندارع زیاد نخور فقط نوشجانت

یه نصفه دل بخور جهت رفع هوس

دکتر به من گفت نخور گفت ی غده داره اسمشم گفت ولی یادم نیست

دل و نمیدونم ولی جیگر خوب نی

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵🐚 مامان آیهان🩵🐚 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماکان مامان ماکان روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکان💙🫂 مامان نیکان💙🫂 روزهای ابتدایی تولد
مامان سلیم پاشا مامان سلیم پاشا هفته بیستم بارداری