تب بچه ام رو ۳۷ هس چطوره

۳ پاسخ

تا ۳۷/۵ دمای طبیعی بدنه بره بالاتر تبه

تب نیست دمای طبیعیه بدنه

بد نیست ولی ممکنه نزدیک و شروع به تب باشه

سوال های مرتبط

مامان ترنم مامان ترنم ۲ سالگی
مامان آریا👶 مامان آریا👶 ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان سلین🦋 مامان سلین🦋 ۱۴ ماهگی