این انومالی منه خیلی پایینه؟؟؟؟

تصویر
۸ پاسخ

عکس نی نی نداد؟

جفتت سر راهی هست باید استراحت مطلق باشی

من خیلی متوجه نمیشم ولی جفتتون پایینه و فکر کنم باید استراحت کنید

نی نی دختره😍🩷🩷

اینم عکس نی نی

تصویر

منم جفتم تو ان تی پایین بود مثل مال شما حالا خدا کنه تو انومالی رفته باشه بالا
دکترم شیاف بم داد تا جفت بره بالا شما هم به دکترت بگو اگر اثر میذاره شما هم استفاده کنید

تاریخ منم همینه چه جالب 😍 ولی من هنوز نرفتم انومالی برای منم دعا کنید خوب باشه🙏🏻

منم جفتم پایین بود داخل انتی بعدش انومالی رفت بالا اصلا نگران نباش استراحت مطلق نیاز نیست فقط خیلی مواظبت کن

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین ۹ ماهگی
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته چهلم بارداری
مامان 💓 معجزه خدا💓 مامان 💓 معجزه خدا💓 هفته هفتم بارداری
مامان عمرم مامان عمرم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نویان مامان نویان روزهای ابتدایی تولد
مامان جیکر طلا❤️👶🏻 مامان جیکر طلا❤️👶🏻 ۱ ماهگی
مامان عرفان مامان عرفان هفته سی‌ودوم بارداری