۵ پاسخ

ب منم دمه دیقه میگن...منم میگم سالم باشه ریز اشکال ندارع من کمر ندارم بغلش کنم چاق بشه😂

وعده های شیرخشک رو بیشتر کن یا شیرخشکشو عوض کن با مشورت دکتر

رفلاکس داره؟

الان سه ماهو چهار روزشه وزنش خوبه دیگ

وزت تولدش چند بوده؟

سوال های مرتبط