سلام مامانابینین جواب آزمایشم نرماله؟

تصویر
۴ پاسخ

اینم صفحه دومش

تصویر

خوبه عزیزم ریسک پایین برامنم همینجوریه لازم نیست ازمایش دوم انجام بدیم

منم امروز باید میرفتم ازمایشمو بگیرم نرفتم 🙃

عالیه گلم همه چی نرماله

سوال های مرتبط

مامان کلوچه ها 🍪 مامان کلوچه ها 🍪 ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۵ ماهگی
مامان فاطمه کوچولو🎀 مامان فاطمه کوچولو🎀 ۱ ماهگی
مامان یارا مامان یارا روزهای ابتدایی تولد
مامان آنه مامان آنه ۵ ماهگی
مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان ۶ ماهگی
مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی