۵ پاسخ

چرا بخر بخور توش کمی زنجبیل بریز که نفخ نکنه هم خودت هم بچه

من از اول میخوردم فقط شیر رو گرم کن با نبات یا خرما بخور حتما

چرا نمیتونی مشکلش چیه فقط مادرایی ک بچشون ب پروتیین گاوی حساسیت دارن

ینی چی؟چرا نتونی؟

اگه کولیک و رفلاکس نداره،میتونی

سوال های مرتبط

مامان امیر محمد❤️ مامان امیر محمد❤️ ۱۶ ماهگی
مامان سید حسین و تو دلیم❤️ مامان سید حسین و تو دلیم❤️ هفته شانزدهم بارداری
مامان هیراد🩵👼 مامان هیراد🩵👼 ۲ ماهگی