۳ پاسخ

منم هنوز ختنه نکردم میخوام هفته دیگه ببرم نوبت گرفتم 🤕.
البته دکتر من خودش گفت ۶ ماه به بعد بیار .

قطعا هرچقدر سنشون بالاتر میره بیشتر اذیت میشن چون جنب و جوششون بیشتر میشه و بیشتر اگاه میشن

چرا تا الان گذاشتی مونده

سوال های مرتبط

مامان 🎀 ℒ𝒾𝒶𝓃𝒶🎀 مامان 🎀 ℒ𝒾𝒶𝓃𝒶🎀 ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین🤍 مامان ماهلین🤍 ۱۴ ماهگی
مامان 𝒎𝒊𝒏𝒊 𝒊𝒍𝒊𝒚𝒂🤱🏻❤️ مامان 𝒎𝒊𝒏𝒊 𝒊𝒍𝒊𝒚𝒂🤱🏻❤️ ۹ ماهگی
مامان دُخملــم🍓🧚‍♀️ مامان دُخملــم🍓🧚‍♀️ ۱۳ ماهگی