سلام مامانا
ببین اسم آوین و ابرا موندم

۱۲ پاسخ

ابرا خیلی ترندتره بنظرم ولی بازم سلیقه‌ای

نگین بزار آوین پشیمون نمیشی قووول میدم

آوین خیلیییییی خوب همیشه افتخار میکنم ب انتخاب اسمش😍😍😍🥰🥰🥰🥰🥰🥰

ابرا😍

ابرا

به نظرم ابرا قشنگتره

اوین

آوین قشنگتره 😍

من اسم دخترم و میخوام آوین بزارم 🥰

آوان هم قشنگه

آوین🤩🤩

اوین

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق کوچولو🥰 مامان فندق کوچولو🥰 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آیه مامان آیه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ابرا مامان ابرا ۵ ماهگی
مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ابرا خانوم🥹🫀 مامان ابرا خانوم🥹🫀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آنیا طلا مامان آنیا طلا ۸ ماهگی
مامان مامان دخملام 💞 مامان مامان دخملام 💞 هفته بیست‌ونهم بارداری