۲ پاسخ

بالا آورده.خس خس سینه..میل به خوردن شیر زیاد میک زدن

رفلاکس از بدو تولد مشخص میشه فک کنم تا سه ماهگی هست یا تا وقتی بچه غذا کمکی بخوره

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو ۷ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۷ ماهگی
مامان آقا یاشار_آرشام مامان آقا یاشار_آرشام ۴ ماهگی