۱۰ پاسخ

انشالله هرچی که هست فقط سالم باشه

ممنون ترو خدا دعا کن استرس دارم نگن جنسیت بچه ات چیه

اها من طبق سنو قلب ۲ شنبه میرم انتی

طبق پریودیت حساب کردی یا سنو قلب

مامان فلورا چن هفته رفتی انتی این سنو مال کیه ببر پیش دکتر

دوتاشون عالیه هم سرویکس هم ان تی

همه چی نرماله عزیز نگران نباش

عددNT و طول سرویکس نرماله

همه چی نرمال گلمممم

سلام سن جنین اختلاف داشت یا نه

سوال های مرتبط

مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری