دوستان این آزمایش چطوره؟

تصویر
۹ پاسخ

نگران نباش مال منم همین طور بود سلفری دادم خوب بود به امید خدا از شما هم چیزی نیست جای نگرانی نیست

نگران نباش عزیزم منم ریسک سندروم دان مثبت شد دکتر گفت باید آمینو سنتز انجام بدم ترسیدم سلفری انجام دادم خداروشکر همه چیز خوب بود

این ازمایش ان تی؟؟
ریسکش بالاس

احتمالا هم دختره بچت

ریسک سندروم دان بالا زده باید سلفری بدی

احتمالا به خاطر سنت ریسک زده عزیزم نگران نباش سلفری بده خیالت راحت میشه

دکترنگفت

سلفری بایدیدی

ریسک یالا

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🎀💗🤰 مامان ماهلین🎀💗🤰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق خان مامان فندوق خان ۸ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سید حسین مامان سید حسین ۵ ماهگی
مامان ِ جوجو مامان ِ جوجو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان علی مامان علی روزهای ابتدایی تولد