همه زاییدن بجز من😢

۲۴ پاسخ

فعلا زوده برا زایمان چرا عجله داری من دارم میجنگم بچمو خدا کمک کنه تا هفته های امن برسونم الکی عجله نکن بزا ب وقتش ایشالله

تازه ۳۴ هسی ک🫠

بابا حالا تو چرا عجله داری ما باید چی بگیم هنوز هیچ خبری نیست

منم هستم 😀😀

و من😐

حالا خوبه ۳۴هفته ای خواهر منی که ۳۹هستم چه کنم😭

زوده ک🤣🤣🤣

منم هستم نگران نباش 🤣

منممم

همه هفته هاشون ک تموم شد میزان همه اینطوری دیگ

نه هستم منم

دعا کن سر موقع زایمان کنی ان شاءالله

من که هر شب ب دخترم میگم زود باش دیگه خستم کردی
بابا ش میشینه دعوام می‌کنه میگه بیا از الانش حوصله نداری چه برسه بیاد فردا

منم هستم 🤪😂

زوده خوو🤣♥️

والا بخدا هفته های کمتر من همه سزارین کردن من موندم لجم گرفته 🤨

همه اینجاییم هنوز 😅

شما که هنوز خیلی وقت داری

ن هنوز منتظریم بزاییم🥲😂

حالا که زوده الهی نزاییم تا وقتش

منم هستم😂

هر موقعه من زاییدم بعدش نوبت تو میشه . فکر کنم زایمانت دیگه تیر ماه میفته

🤣 نه هستیم هنوز عجله نکن

منم هستم نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان سلین🩷😍 مامان سلین🩷😍 ۱۲ ماهگی
مامان روهان مامان روهان ۷ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان آراد 🐣💙 مامان آراد 🐣💙 ۱ ماهگی
مامان همتا و هلنا مامان همتا و هلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان اِلینا🐥💗 مامان اِلینا🐥💗 ۱۱ ماهگی
مامان شایان مامان شایان ۶ ماهگی
مامان رادنیک 👑🧿 ♥️ مامان رادنیک 👑🧿 ♥️ ۳ ماهگی
مامان پسری💎 مامان پسری💎 روزهای ابتدایی تولد
مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وپنجم بارداری